Site Overlay

Az ananász jótékony hatásai

Az ananász jótékony hatásai

1Javítja az emésztést

Ha rendszeresen küzdesz emésztési nehézségekkel, akkor az ananász jótékony hatással lesz az emésztő rendszeredre. Magas a rost tartalma, amely javítja és szabályozza a folyamatokat.

2. Segíthet a rák kialakulásának megelőzésében

Magas a C-vitamin, antioxidáns és mangán tartalma, valamint gazdag bromelain enzimben, ezért hatékonyan hozzájárul a szabad gyökök elleni küzdelemhez.

3. Köhögés ellen

A C-vitamin és a bromelain enzim felpörgeti az immunrendszert! Sőt a bromelain csökkenti a váladék képződést a légutakban, és mérsékli a gyulladásos tüneteket. Több tanulmányban is megjelent már, hogy az ananászlé jótékonyan hat a köhögéskor.

4. Serkenti a vérkeringést és csökkenti a vérnyomást

Köszönhetően a magas réz tartalmának javítja a vörösvérsejtek oxigénszállító képességét, és jó hatása van az agyi folyamatokra is. A kálium tartalma pedig csökkenti a vérnyomást.

5. Javítja a szájhigiéniát

Az ananász rendszeres rágása erősíti a ínyet és javítja a szájhigiéniát.

6. Csökkenti az ízületi gyulladást

Az ananászban található bromelain enzim gyulladáscsökkentő, ami kedvezően hat az izom és ízületi gyulladások esetén.

7. Egészséges szövetek

A kollagén termelés nagyban függ a C-vitamin beviteltől, mivel az ananász C-vitamin tartalma magas, így a bőrünk is hálás lesz a fogyasztásáért.

8. Egészséges csontok

A magas mangán tartalom segít megőrizni a csontok szilárdságát. Már napi egy adag ananász elfogyasztásával napi mangán szükséglet 70%-át fedezhetjük!

Copyright © 2020 . All Rights Reserved. | Chique by Catch Themes